۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۳۷۸۷۹
در مدرسه علمیه امام صادق؛

همایش «سردار سلیمانی شاگرد مکتب اسلام و امام» برگزار می‌شود

همایش «سردار سلیمانی شاگرد مکتب اسلام و امام» برگزار می‌شود
خانم اشرفی گفت: برای گرامیداشت چهلم سردار سلیمانی، مدرسه امام صادق (ع) اهواز همایشی تحت عنوان «سردار سلیمانی شاگرد مکتب اسلام و امام» برگزار خواهد کرد.
خانم اشرفی، معاون پژوهش حوزه خواهران خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه قرار بود دو مرکز پژوهشی در اهواز و دزفول در اول بهمن ماه با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران راه اندازی شوند، اظهار داشت: پرواز مدیریت حوزه علمیه خواهران با توجه به شرایط نامساعد جوی لغو و بنا شد تا در اول اسفندماه راه اندازی دو مرکز که از لحاظ زیرساخت‌ها و فضاسازی به پایان رسیده، صورت بگیرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان با بیان اینکه تأییدیه نهایی دو مرکز پژوهشی گرفته شده است، خاطرنشان کرد: مرکز پژوهشی حضرت زهرای دزفول با محوریت گرایش تفسیر و بنا بر مقتضیات شهرستان فعالیت خواهد کرد.

این مقام مسؤول در رابطه با فعالیت‌های مرکز پژوهشی حضرت خدیجه کبری (س) اهواز عنوان داشت: فقه خانواده و تفسیر تطبیقی در مرکز پژوهشی اهواز مورد توجه قرار می‌گیرند تا موضوعات اقتضائی استان و ابلاغی از مرکز به عنوان طرح‌های پژوهشی در دستور کار قرار بگیرند.

خانم اشرفی به برگزاری دوره استاد پژوهشگر اشاره کرد و گفت: امیدواریم تا پایان سال اختتامیه جشنواره علامه حلی و طرح استاد پژوهشگر را برگزار کنیم.

وی پیرامون فعالیت‌های مرتبط با دهه فجر بیان داشت: برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهلم سردار سلیمانی، مدرسه امام صادق (ع) اهواز همایشی تحت عنوان «سردار سلیمانی شاگرد مکتب اسلام و امام» را دوشنبه هفته آینده (۲۱ بهمن ماه) در تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار خواهد کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و نشست‌های علمی را دیگر برنامه‌های دهه فجر برشمرد و گفت: همایشی با عنوان «دختران امروز مادران فردا» به مدارس خواهران استان ابلاغ شده تا به صورت اشتراکی با سایر مدارس برگزار کنند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات